sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Brunssi

Tänään tein sen, olin elämäni ensimmäisellä brunssilla! Paikaksi valikoitui Blanko, jonka brunssia olen kuullut kehuttavan.

Oltiin sovittu seuralaisen kanssa treffit heti brunssin alkuun, kello 12. Itse saavuin paikalle noin 11.55, jolloin jono oli melkoinen! Kaveri oli saapunut paikalle aiemmin, joten ihan jonon hännille en joutunut. Noin kello 12.20 olimme brunssimme maksaneet ja kauhoimme ruokaa lautaselle.

Tarjolla oli vaikka mitä. Salaatteja, hedelmiä, leipiä, lihapullia, pekonia... Kattavasti kaikkea. Juomapuolelta löytyi useampi eri mehulaatu.

Jälkkäripuolelta löytyi marjapiirakkaa suklaakakkua, jäätelöä, mustikoita, juustoja. Sekä kahvia ja teetä. Hintaa brunssilla oli 18 euroa, jonka me ainakin koimme sopivaksi ja rahoille sai vastinetta.

Suosittelen lämpimästi! Paikalle kannattaa saapua joko hyvissä ajoin tai reilusti myöhemmin, neljään asti brunssi on tarjolla.

2 kommenttia:

  1. Mä olen myös kuullut kehuja Blankon brunssista, mutta en ole itse käynyt. Fontanassa olen käynyt muutamia kertoja ja siellä on myös todella hyvä brunssi. Suosittelen. Saman hintainen taitaa sekin olla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy kyllä käydä testaamassa myös Fontanan brunssi. Se olikin meillä toisena vaihtoehtona :)

      Poista

Ihanaa kun tulit! Jätä toki viesti, tykkään niistä valtavasti!