perjantai 14. lokakuuta 2011

Kiireisten aamujen pelastaja

Viime sunnuntaina ostin itselleni "kiireisten aamujen pelastajan". Joka aamu tulee lähdettyä melkoisella kiireellä ja pelastajan avulla kuvittelen voittavani aikaa. 

Tällä viikolla muki on ollut useammankin kerran käytössä. 

Laatuun olen hieman pettynyt. Tarkkasilmäisimmät saattavat huomata kuvasta, että muki valuttaa nestettä "sisälle". Eli tuo hieno paperinen design on kastunut. Tietty sen olisi voinut ottaa pois pesun ajaksi. Mutta kiva juttu mukissa on, että sen voi designata itse (muuten en käyttäisi designata-sanaa, mutta kun se tuossa lukee)! Eli koristeen voi välistä vaihtaa. 

Laadussa olin myös pettynyt kannen pitävyyteen. Voin juoda mukista avaamatta sitä. Kätevää sinänsä, mutta ei siinä vaiheessa kun teet vuotavat mukista epätarkoituksenmukaisesti pois. Katsotaan saanko missään vaiheessa maahantuojalta mitään vastausta, sen verran harmitti että laitoin asiakaspalautetta eteenpäin. 

Se sitten on eri asia, vaikuttaako muki mitenkään aamujen ajankäyttöön.

3 kommenttia:

  1. voi räkä..oon itsekin harkinnut tuota mukia, olis vähän isompi kun mun staarbaksi :) mutta enpä sitten taidakaan ostaa sitä..mulle on tärkeetä, että muki voi melko huolettomasti lojua laukussa ilman, että teet on ympäri kalenteria.. täytyy jatkaa etsintöjä:)

    ja kiitos vielä tän päiväsestä! on aina niin kiva sun kanssa höpistä ja kahvitella.. tuntuu vaan, että oon aina ihan tööt ja unessa...yritän skarpata :)

    VastaaPoista
  2. Ostin kanssa samantyyppisen mukin pari viikkoa sitte, mutta oletin nimestä, (termosmuki) että se pitäisi kahvini kuumana edes jonkun aikaa.. Faaail.

    Onko tuo matkamuki vai termosmuki?

    VastaaPoista
  3. Outi: Joo, toi ei tosiaan voi huolettomasti lojua laukussa. Voihan tietty olla, että vain tuo mun kappale on viallinen, mutta... Oli vielä edullinen, kun meillä oli tarjouksessa 2 kpl 10e. Täytyykin kysyä siltä työkaveriltä, joka osti tuon toisen, että mites se muki on toiminut.

    Oli kyllä kiva rupatella! Ja kyllä tässä itsekin on melkoisen tööt.

    Tiina: Jeps, todellinen fail. Nyt en muista, millä ko. tuotetta mainostetaan. Mutta ihan muovinen se on, ei ole sitä termarin metallia.

    VastaaPoista

Ihanaa kun tulit! Jätä toki viesti, tykkään niistä valtavasti!